Autor |
Wiadomość |
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Śro 19:12, 18 Kwi 2012 |
|
All units with the animated construct special rule have an armour save of 5+.In addition,these units suffer one less Wound than they normally would as a result of the Unstable special rule,or following the death of the army's Hierophant.Wytłumaczy mi ktoś tą zasade bo jej nieogarniam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Radzio
Giermek
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 986 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Racibórz/Markowice
|
Wysłany:
Śro 20:26, 18 Kwi 2012 |
|
Jędrek źle to zinterpretowałeś, więc usunąłem twojego posta, żebyś nie wprowadzał Berta w błąd.
Bercik - Każda jednostka z zasadą specjalną animated constuct ma ochronę pancerza na 5+. Dodatkowo traci jedną ranę mniej niż normalnie by wynikało z zasady specjalnej Unstable (czyli sypanie), lub po śmierci hieropanta armii.
Hierophant to u TK mag z najwyższym lvl (nie musi być generałem) , który musi mieć lore of neherkhara i działa tak samo jak generał u VC. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Śro 20:30, 18 Kwi 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Śro 20:32, 18 Kwi 2012 |
|
no właśnie tak napisałem Sv 5+ i -1 rana na sypanie niz zwykle |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Śro 20:35, 18 Kwi 2012 |
|
aha spoko thx za wyjaśnienie właśnie ogarniam tomb kingsy i potrzebuj pomocy przy kilku zasadach |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radzio
Giermek
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 986 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Racibórz/Markowice
|
Wysłany:
Śro 20:36, 18 Kwi 2012 |
|
A wydawało mi się, że napisałeś że jedna rana więcej ale mniejsza o to |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Śro 21:00, 18 Kwi 2012 |
|
powiedziałem tak jak ty, ale mniejsza o to. I jak ci Bercik idzie? Czy skorpion ma tego poisona czy jednak nie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:03, 18 Kwi 2012 |
|
Bercik ty ogarnij WoCH i ortografię |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Szymon1
Bard
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Rudy/Racibórz
|
Wysłany:
Śro 21:11, 18 Kwi 2012 |
|
Skorpion ma i poisona i KB, nie wiedziałeś? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Śro 21:15, 18 Kwi 2012 |
|
wiedziałem, ale Bercik zaprzeczył, więc mu poleciłem żeby sprawdził, wiesz tak dla pewności |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Czw 8:00, 19 Kwi 2012 |
|
Do Knury ogarniam woch ale znudziło mi się grać caly czas tym samym też czasem grasz dla odmiany czymm innym.Wiem szymo fajny jest skorpion:),swarmy też 5 ataków w dodatku zatrute ale sie nie wykopują w tej edycji szkoda:( |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Pią 19:16, 20 Kwi 2012 |
|
A Transmogrifying Gaze is a magical attack,and does not require a roll To Hit.Instead,When the unit shoots,roll an artillery dice for each Sepulchral Stalker in the unit and add the result together.The target suffers a number of automatic hits,substitute the target's Toughness with its initiative volue.If the target has several Initiative volues,always use the highest.Targets with no Initiative value are immune to this attack.No armour saves are allowed agains a .Finally,for each Misfire result rolled,theStalkers suffer D3 automatic wounds with no armour saves allowed,as they catch glimpses of their own reflection in their foe's sword blades or polished shields.Wytłumaczy mi ktoś tą zasade? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radzio
Giermek
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 986 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Racibórz/Markowice
|
Wysłany:
Pią 20:19, 20 Kwi 2012 |
|
Magiczny atak, nie trafiasz normalnie, tylko rzucasz artyleryjką za każdego kolesia i to jest liczba autohitów, które dostaje cel. Na potrzeby ranienia bierzesz inicjatywę celu (zamiast wytrzymałości).
Cele bez statystyki inicjatywa są odporne na ten atak. Od ran zadanych przez ten atak nie przysługuje ochrona pancerza. Za każdy missfire Stalkerzy tracą automatycznie D3 woundów bez ochrony pancerza, bo dostają rykoszetami.
To tak w skrócie. Nie będę ci tłumaczył każdej zasady, szukajka na Borderze nie boli. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Sob 11:22, 21 Kwi 2012 |
|
Niemam tam dostępu,ale niechodzilo mi o tlumaczenie tej zasady bo pi razy oko umiem angla tylko o jej wytlumaczenie:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Sob 11:43, 21 Kwi 2012 |
|
ta zasada jest bardzo przejżysta akurat |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Sob 11:54, 05 Maj 2012 |
|
Czy znienawidzony przez filipa Baniszment dziala też na Tk? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|