Autor |
Wiadomość |
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:36, 27 Paź 2011 |
|
1 Arch Lector of Sigmar 294.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield
Sword of Might
Dragonhelm
Luckstone
Van Horstman's Speculum [30.0]
1 War Altar
2 Warhorse
1 Wizard Lord 200.0 Pts
Magic Level 3
Luckstone
1 Battle Wizard 110.0 Pts
Magic Level 1
Seal of Destruction
1 Warrior Priest of Sigmar 119.0 Pts
Prayers of Sigmar; 2ndWeapon
Armour of Meteoric Iron
1 Captain - Battle Standard Bearer 133.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Biting Blade
The Orb of Thunder
Enchanted Shield
42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant
5 Detachment - Free Company
2ndWeapon
42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant
5 Detachment - Free Company
2ndWeapon
5 Knightly Orders 123.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse
1 Great Cannon 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 106
Total Army Cost: 1999.0 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wychwa dnia Pią 10:00, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:13, 27 Paź 2011 |
|
po co luckstone na magu? Chcialbym sie zmiezyc i przetestowac tą rozpe, , fajnie bo nie ma mortarow i rakietnicy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:16, 27 Paź 2011 |
|
Hehehe i co już widzisz światełko w tunelu bo nie mam rakietnic ani mortarów ?? hehe no wiesz na bank cię nie wystrzelam więc twoje lwy na bank dojdą;] A luck stone jest do przerzutów kostek do casta lub dispela (ma mnie chronić przed wysadzeniem się ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:18, 27 Paź 2011 |
|
ale to jest tylko na przezut niezdanego Sv , a nie na tabelke , poza tym on Sv niema |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:19, 27 Paź 2011 |
|
Jeden luckstone jest na przerzut sv a drugi luckstone jest na przerzuc kostek do casta lub do dispela I mam oby dwa w rozpisce |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:32, 27 Paź 2011 |
|
aha ty maz inne zasady do luckstone, ja tak dobrze nie mam ale moge byc odporny na pierwsze dzialanie miscasta z tym ze czar wchodzi dalej automatycznie z nieodpartą siła |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:28, 28 Paź 2011 |
|
No ja mam 2 Luckstony do wyboru Zobaczymy jak czołg się z tobą utrzyma i jak z Jędrkiem. Jeśli będzie lipa to zamienię go na 30 flagusi. Oni też mają niezłe uderzenie.Szczególnie w 1 turze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:26, 01 Lis 2011 |
|
Muszę pomyśleć nad zwiększeniem ilości kostek magii. Po wczorajszej bitwie z HE gdzie miałem całą grę lipne rzuty na magię napewno by się przydały dodatkowe kostki. Chyba wsadzę rod of power. Wczoraj nawet mi nie starczało żeby puszczać orba tak jak i sygnaturki z małego maga (który skończył jako odginaczka zyskując tuorę która pozwoliła wbić się tankiem z boku lwów ;]) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:06, 02 Lis 2011 |
|
No nic duży mag dostał Rod of power i charmed shield sv +6 i ignorowanie 1 hita na +2. Niestety nie mam jak wcisnąć tych 20 milicjantów do jego trzymania. Z ciężkiej nie chcę rezygnować , halabardników nie chcę zmniejszać (ta liczba to minimum a 2 armatki trzeba mieć. No nic nie można mieć wszystkiego. Miałem też myśl żeby dać go na konia i do kawalerii ale oni szukają walki także ten pomysł odpada.
Rod of power - zasysam sobie kostki max 3 ,np z dispell pool i mogę je wykorzystać no w mojej fazie magii do casting pool i odwrotnie, ale muszę wyrzucić tyle ile mam kostek lub więcej czyli w przypadku zassania 3 kostek rzucam na +3 . Jeśli zdam mam kostki jeśli nie to przepadają. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:09, 02 Lis 2011 |
|
Szaitis moją rozpę też mógłbyś skomentować ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Szaitis
Bard
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ósma Bila
|
Wysłany:
Czw 22:43, 03 Lis 2011 |
|
Prawdę mówiąc o Imperium nie chciałbym się wypowiadać, bo grałem z nimi może 5-6 razy w tej edycji. Na DE czy HE zagrałem naprawdę wiele bitew... Z Empire już tyle nie grałem.
Mogę Ci powiedzieć tylko tyle że na pewno bym korzystał z Rod of Power, dawał max maszyn:) Prawdopodobnie 3 cannony bym używał. Uważam że niszczarka to też jest coś duży atut w Twojej armii. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Szaitis
Bard
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ósma Bila
|
Wysłany:
Pią 0:50, 04 Lis 2011 |
|
Gdybym miał się zabawić w generała Empire to chyba zagrałbym na mniej więcej czymś takim...
1 Arch Lector of Sigmar @ 289.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
1 War Altar @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Light Order @ 210.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
1 Battle Wizard of the Light Order @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order @ 110.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer @ 98.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
15 Free Company @ 87.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
7 Knightly Orders @ 224.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16.0] Pts
8 Warhorse @ [0.0] Pts
37 Halberdiers @ 284.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts
2ndWeapon
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 1997.0
Tym razem to ja zapytam co myślisz:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:24, 04 Lis 2011 |
|
Hmmm 3 magów.Mniemam że jeden jest tylko do trzymania itemku bo może być ciężko żeby poczarować każdym. Jak już bym miał 3 magów to dużem dałbym luckstone
A na małych magach bym wziął 2x sygnaturkę z life i wpuszczał regenkę na klocki halabard Banishment z siła 5 wystarczy ;]
No i milicja to dobry wybór w każdej postaci tych 15 do trzymania dużego maga no i detki to podstawa.
Altar może mieć problem jak wlecą w niego jakieś eteryki. Wiem że ma tą modlitwę ale nie zawsze się udaje ją puścić. Sam czasami daję mu GW żeby w pkt się wyrobić także może być.
Co do kawalerii to w tej ilości mogą się nie przydać tzn nie zrobią dużo więcej niż np 5 tych samych kawalerzystów - czyli przez nic mocniejszego się nie przebiją ale inne ścierwo mogą łapać czy też osłaniać przed łukami. Lepiej sprawdza się klocek halabardników ;]Ale jak już to wsadziłbym do nich bsb.
Co do halabardników to tak 45 to minimum ,jak zbiorą np hita z trebka to tak żeby 30 jeszcze zostało, klocek ma dalej potencjał , jak liczba spadnie poniżej 25 to już jest lipa. Jeśli zostanie zwarzywiony czołg to zostaną tylko te halabardy które będą mogły się przez coś przepchać. Kawaleria tego nie zrobi (niestety)- 9 ataków z czego połowa nie trafi+koniki. 3 armatki to dobra ilość nie za dużo nie za mało ;] ale jako 3 maszynę to dał bym profilaktycznie mortarka ;] Placuszek na jakiejś piechocie zawsze jest mile widziany
Więc tak zamiast 1 armatki mortarek , 1 mag do wywalenia , i można za te pkt dopakować halabardników lub milicję lub kawalerię.
Takie moje sugestie;] ja właśnie kombiunuje skąd na tych milicjantów pkt naskrobać ehhh . Wysadzenie maga (tym bardziej że luckstone wyleciał) wraz z połową oddziału halabardników jest dość prawdopodobne a nie chciałbym żeby od tego zależało być albo nie być. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wychwa dnia Pią 9:53, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:00, 04 Lis 2011 |
|
Unnamed2000 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Van Horstman's Speculum [30.0]
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 War Altar
2 Warhorse
1 Wizard Lord of the Light Order 200.0 Pts
Magic Level 3; Lore of Light
Luckstone [25.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Rod of Power [30.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order 110.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Life
Seal of Destruction [45.0]
1 Captain - Battle Standard Bearer 98.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]
14 Free Company 70.0 Pts
2ndWeapon
42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon
42 Halberdiers 260.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company [25.0] Pts
2ndWeapon
5 Knightly Orders 115.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Warhorse [0.0] Pts
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Great Cannon 100.0 Pts
3 Crew
1 Steam Tank 300.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Models in Army: 119
Total Army Cost: 1999.0 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:01, 04 Lis 2011 |
|
JA spróbuję na takim czymś ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|