Autor |
Wiadomość |
Matis007
Bard
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
|
Wysłany:
Nie 21:53, 31 Lip 2011 |
|
JEDNOSTKI PODSTAWOWE
SAURUSY-WOJOWNICY
Wielkość jednostki:
10+
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Tarcza
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Łuskowa Skóra 5+
SKINKI
Wielkość jednostki:
10+
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Oszczep
• Tarcza
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Trucizny z Dżungli
HARCOWNICY SKINKÓW
Wielkość jednostki:
10-20
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Dmuchawka
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Trucizny z Dżungli
• Harcownicy
ROJE DŻUNGLI
Wielkość jednostki:
1-6 podstawek
Rynsztunek:
• Zęby i jad! (broń ręczna)
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Zatrute Ataki
• Niezłomny (Rój)
• Harcownicy
• Małe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Matis007
Bard
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
|
Wysłany:
Nie 21:57, 31 Lip 2011 |
|
JEDNOSTKI SPECJALNE
SKINKI-KAMELEONY
Wielkość jednostki:
• 5-10
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Dmuchawka
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Trucizny z Dżungli
• Harcownicy
• Zwiadowcy
• Kameleony
JEŹDŹCY TERRADONÓW
Wielkość jednostki:
3+
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Oszczepy
Wierzchowce:
• Terradony
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Trucizny z Dżungli
• Latająca Kawaleria
• Atak i Odwrót
• Bombardowanie Kamieniami
• Nadrzewni Drapieżcy
ŚWIĄTYNNA STRAŻ
Wielkość jednostki:
10+
Rynsztunek
• Halabarda
• Broń ręczna
• Lekka zbroja
• Tarcza
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Łuskowa Skóra 5+
• Święty Obowiązek
JAZDA NA ZIMNOKRWISTYCH
Wielkość jednostki:
5+
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Włócznia
• Tarcza
Zasady Specjalne:
Zimnokrwisty
Łuskowa Skóra 5+
Strach
Głupota
Twarda Skóra
KROXIGORY
Wielkość jednostki:
3+
Rynsztunek
• Broń wielka
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Łuskowa Skóra 4+
• Strach
• Bracia w Skrzeku
• Duży Zasięg
STEGADON
Wielkość jednostki:
1
Rynsztunek
• Wielki Łuk
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Determinacja
• Terror
• Duży Cel
• K6+1 Trafień z Uderzenia
• Trucizny z Dżungli
• Odporność na Psychologię
• Łuskowa Skóra 4+ (tylko wierzchowiec)
• Broń na Platformie
• Załoga Skinków
• Siła Jednostki 10 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matis007
Bard
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
|
Wysłany:
Nie 21:59, 31 Lip 2011 |
|
JEDNOSTKI RZADKIE
PRASTARY STEGADON
Wielkość jednostki:
1
Rynsztunek
• 2 Wielkie Dmuchawki
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Determinacja
• Terror
• Duży Cel
• K6+1 Trafień z Uderzenia
• Trucizny z Dżungli
• Odporność na Psychologię
• Łuskowa Skóra 3+ (tylko wierzchowiec)
• Broń na Platformie
• Załoga Skinków
• Siła Jednostki 10
ŁOWCZE GRUPY SALAMANDER
Wielkość
jednostki:
• 1-3 Salamander
• (3-4 Poganiaczy
na Salamandrę)
Rynsztunek
• Poganiacze
mają broń
ręczną
Zasady
Specjalne
(Salamandry):
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Harcownicy
• Łowcze Grupy
• Łuskowa Skóra
5+
• Strach
• Struga Płomieni
Zasady
Specjalne
(Skinki):
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Harcownicy
• Łowcze Grupy
ŁOWCZE GRUPY RAZORDONÓW
Wielkość
jednostki:
1-3 Kolczastych
Razordonów
(3-4 Poganiaczy na
Razordona)
Rynsztunek
• Poganiacze mają
broń ręczną
Zasady Specjalne
(Kolczaste
Razordony):
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Harcownicy
• Łowcze Grupy
• Łuskowa Skóra 5+
• Strach
• Strzał Kolcami
Zasady Specjalne
(Skinki):
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Harcownicy
• Łowcze Grupy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matis007
Bard
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC
|
Wysłany:
Nie 22:01, 31 Lip 2011 |
|
No to wszystkie moje oddziały. Przypatrzcie się dobrze swojej śmierci! Hehehehe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radzio
Giermek
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 986 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Racibórz/Markowice
|
Wysłany:
Nie 22:59, 31 Lip 2011 |
|
Niepotrzebnie dodajesz listę armii tutaj, chociaż niektórym może się to przydać. Ja jak już uzbieram dużą armię moich elfów to chyba zacznę jako 2 armią grać lizakami |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Pon 21:17, 01 Sie 2011 |
|
Jesli Chodzi o Stegadona to połowe tych zasad co są to nieużywasz nieznasz bądż nieumiesz uzywać bo jakieś K6+1 trafienie z udeżenia dzisaj uzywales |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radzio
Giermek
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 986 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Racibórz/Markowice
|
Wysłany:
Pon 22:44, 01 Sie 2011 |
|
Robert to są tzw. Impacty czyli to co mają między innymi rydwany i niektóre potwory w szarży, po polsku to się nazywa trafienia z uderzenia co oddaje moc rydwanu/potwora wbijającego się z pełną prędkością w oddział i miażdżącego wszystko na drodze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Wto 9:58, 02 Sie 2011 |
|
Widze że Radzio radzi XD |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Wto 10:30, 02 Sie 2011 |
|
Myslałem ze to sie niszczycielska szrża,dzieki zxa wyjaśnienie tej zasady. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Wto 10:30, 02 Sie 2011 |
|
szarża sorry |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Wto 10:51, 02 Sie 2011 |
|
Jak dzwonek ci te impacty powypłaca to nie przeżyjesz. To jest jego siła-szarża |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|