Autor |
Wiadomość |
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:01, 01 Kwi 2012 |
|
Ta sposób, strzelać z działa i trzymać tanka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Nie 20:03, 01 Kwi 2012 |
|
Trzymać? po co trzymać coś co rani się na 4+ i ma sv po obniżeniu na 4+ ? Schodzi z działa na 2+. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:52, 01 Kwi 2012 |
|
Hehe nowe imperium nowe taktyki ;] będziecie na nowo kombinować ;] z resztą ja też |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Nie 21:01, 01 Kwi 2012 |
|
tydzień po wyjściu booka na googlach najczęściej wyszukiwane pytania to: jaki jest sposób na imperium |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:03, 01 Kwi 2012 |
|
Pomożemy tobie Tomku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:44, 12 Kwi 2012 |
|
Jestem już szczęśliwym posiadaczem nowej książki ;] Naaaaajs ;]
Co do zasad to są plusy i minusy ;] Ale najbardziej podoba mi się to że prawdopodobnie nie będzie się grało ciągle na 1 rozpie ;] jest dużo więcej kombinacji (tak mi się wydaje ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:47, 12 Kwi 2012 |
|
To fajnie poopowiadasz w sobotę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radzio
Giermek
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 986 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Racibórz/Markowice
|
Wysłany:
Czw 23:14, 12 Kwi 2012 |
|
Słyszałem, że detki specjali np. GS również liczą się do % specjali. To prawda ? Napisz jakieś info co tam masz ciekawego w tym nowym booku. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Czw 23:30, 12 Kwi 2012 |
|
tak w skrócie, żebyśmy wiedzieli czego się spodziewać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:38, 12 Kwi 2012 |
|
Tak liczą się do tego rodzaju jaki jest główny oddział oraz biorą od głównego oddziały specjalne zasady takie jak :frenzy , hate ,hold the line , imune to psychology , stuborn steadfast i stupidity ;]
Na pewno ciekawy jest czołg ;] MA t6 i random movement dzięki któremu np obraca się i szarżuje (jak abomka) i nie można dawać flee ;] Overruna ani pościgu dalej nie ma.
Deklarujemy pkt pary max 5 które teraz możemy wydać na 3 różne rzeczy tj. silnik , armatka i działko parowe. Na każdą z tych rzeczy można wydać max 3 pkt pary. Po zadeklarowaniu pkt pary rzucamy altyreryjką. Jeśli wynik jest większy niż liczba ran lub mamy missfire to rzucamy d3 + liczba pkt pary które chcieliśmy uzyskać i patrzymy na tabelkę.
Wynik 1-4 (Rzut d6 , na 1-2 nie można wydać pkt pary na silnik , 3-4 nie można wydać pkt pary na działko parowe i 5-6 na armatę )
Wynik 5 ,czołg traci d3 pkt pary
Wynik 6 ,czołg i jednostka z nim stykająca się otrzymują po 2d6 hitów z siłą 2
Wynik 7 , Rzucamy d3 i tyle czołg traci ran ale i zyskuje dodatkowych SP.
Wynik 8 , Boom i wszystko w promieni 6 cali od niego otrzymuje 2d6 z siłą 4 ;]
Silnik daje nam ruch a w styku ora przeciwnika. Max 3 pkt pary dają nam teraz 3d6 cali ruchu.
Przy szarży mamy d6 +3d3 impactów , jeśli nie szarżuje to już tylko 3d3.
Działko parowe może ziać w walce max z siłą 4 ;]ale już z sv ,360 stopni
Armata wali na 12,24,36 cali. Zależy ile zużyjemy SP ;]
Tabelka groźna tylko na efekcie 7 i 8. Czołg może orać nawet z 1 raną ;] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wychwa dnia Pią 22:23, 13 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:05, 13 Kwi 2012 |
|
7 CZOŁGÓW !!! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slayer dnia Pią 16:05, 13 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bercik
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz
|
Wysłany:
Pią 16:20, 13 Kwi 2012 |
|
Sceneria troche lipna |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:18, 13 Kwi 2012 |
|
7 bo tyle w imperium zostało ;] Musi być niezłe zagrożenie jak wszystkie wystawili. Bitwa o wszystko ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wychwa
King Kong
Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:31, 13 Kwi 2012 |
|
Ksieżulkowie wraz z Lektorem już nie dają kostek do dispela ale za to mogą normalnie czanelować i do powera i do dispela tak jak magowie.
Modlitwy mają teraz na +3 ;] i to dużo lepsze .
- przerzut na ranienie na cały oddział
-ward +5 na cały oddział
- ogniste ataki na cały oddział i wszystkie modele przy okazji zbierają w styku z księdzem hita z siłą 4 a nieumarlaki itp z siłą 5 bez asv ;]
Najlepszy myk jest taki że modlitwa przy okazji działa także na detki jednocześnie ;]
Hata działa na oddział lecz nie na innych bohaterów w oddziale |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Slayer
S.P.A.M.E.R
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:44, 13 Kwi 2012 |
|
wychwa napisał: |
7 bo tyle w imperium zostało |
heh porozkręcali i podoczepiali jako zderzaki dla gryfów |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|