FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowy kodex do imperium i figsy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:34, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

czemu fajnie orać ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 14:35, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

no bo tak po czołgu czy planetarium, czy laserku z T 5 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:41, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

Planetarium światła będzie pewnie dawać niezłą osłonkę przeciwko strzelaniu. ;] Pha ptotection ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 14:50, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

no pewnie tak, ale lepiej ranić na 2+ niż na 4+


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:02, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

Nom. Wiesz czołg pewnie będzie w skrzynce leżeć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slayer
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:26, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

puki co to będzie robić jako prox za planetarium działko laserowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 16:03, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

nom, ale na armie bez strzelania czy HE to czołg dalej orze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:05, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

Taa orze jak może. Czyli straszy i nic więcej hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bercik
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 17:22, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

Powiedz to moim martwym wojownikom...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 17:49, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

ej no takie elfy to ci krzywdy nie zrobią bo masz jeszcze Sv na 1+

Radzio jak jeszcze raz zmienisz mój post to wpie@#%^

To nie pisz o mojej armii jak o gorszej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jendrusi7 dnia Nie 19:53, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:15, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

To wygląda nieźle. Księżulkowie mają niezłe modlitwy. Flagasy poświęcając się zamiast +1 do CR to mogą mieć tafa 4 Very Happy Z resztą zobaczcie sami ;]


I have seen the new army book, but was so busy I forgot to mention it... this stuff is true...

Warrior priests still generate dispel dice, same with Arch lectors and the War altar boosts are still good
They dont generate dispel dice anymore, though they can channel both power and dispel dice
Their prayers are improved: 1 that makes the whole unit reroll wounds. 1 that gives the unit 5+ in closecombat, and then we have old soulfire that now gives flaming attacks to the unit and damages models in basecontact with the priest

Griffonbanner same as usual for 60pts
Runefang is still in the book at 85pts
Helm of the ratslayer. fear to everyone, terror to skaven but skavens hate the model wearing it. 15pts
AOMI 1+AS and 6++ for 50points
Steelstandard. ignore -movement from barding and reroll 1's on the charge, flee and pursue
Mace of helstrum 50pts
Van horstmans speculum still there at 40pts
Ring of volans
and the white cloak reworked at 50pts

All state troops except spearmen have gone up 1 points (including crossbows, handgunners and greatswords)
Detachment rule: Detatchments now counts for the same point cost as the parent unit (for example core, special etc.)
They gain the same special rules as the parent unit (stubborn, stupidity etc) and also get the same prayer as the parent unit.

Mortars will be s2(6) big plate and get a 33% point increase aswell. Great cannon gets a 20% point increase. Steam tank now works differently with a steamengine missifirechart. It moves d6 random move per steampoint used up to 5 and causes d6+d3 per steampoint impact hits.

Witchhunters get some sort of "assassin type role in the army.
After deployment you pick a model to "accuse of heresy!" ::heretic:: and then the witchhunter will be extra strong against that model.

Regular knights have gotten a pointdrop by 2pts And there will be mounted reiksguardknights at 27pts. They are like normal inner circle knights but also stubborn.

Engineers can now either pass their BS on to one war engine per turn OR reroll a dice
Griffons are down to 170pts
The stank will have t6 , the stank has +1 AS instead. + the rules are different now
The effectivness of the main cannon and the steam gun is dependant on how many steampoints you spend on it that turn. the steamtank moves d6 random move per steam point (so it could in theory charge 30") and it does d6+d3 per steampoint impacthits
Yes it has a special blowing the boiler missfirechart now
And no, if you use 5 steampoints you would get d6+ 5d3 impacthits

The rules for sacrificing flagellants have been remade so they can get +1t instead of that +1 combat res if i remember it right.
And if you use flagellants against the right unit they can wreak havoc...
Ah right forgot to mention that. There is no unit limit anymore on them :icon_eek:
The hellstorm rocketbattery will fire d3 s3 small templates and fire like a normal stonethrower except allways indirect fire so its not a huge nerf. Could potentialy hit 63 models in 1 shot :icon_question: :icon_twisted:

Helblaster - still BS shooting style though it can use the BS of an engineer.
when the helblaster missfires will on the first missfire roll, shoot half the shots, on the second missfire roll that turn, roll on the blackpowder chart and third roll all barrels roll 10 and the cannon explodes

Sorry if you guys know all this already.
I'm happy for the knights, they needed a boost.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:17, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

Czaicie ?? Taka 40 gsów ;] ze stubornem do tego 40 halabard też ze stubornm heheh i te modlitwy ;] czyżby szykowała sie najlepsza piechota Smile ale będzie ciekawie. już nie mogę się doczekac ;]

KAwaeria też stuborn ;] Maszyny droższe ale też ciekawe ;] Będa dodatkiem do niezłej piechotki ;] Dobrze bo i tak ja zrezygnowałem z maszyn jako głownej siły i używam ich jako dodaku ;]

Szkoda że nic nie piszą o lekkiej kawalerii ;] mogli by byc lepis i do tego witch hunterzy i heja ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wychwa dnia Nie 18:20, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Slayer
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:34, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

Witch hunter taki jakby asasyn do zabicia wybranego lorda/herosa, Tank już słabiutko, Kawaleria jak zapłaci 2pkt więcej ma stubborna , maszyny droższe ale nie wiem czy lepsze bo np. mortar mniejsza siła


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:58, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

Very Happy

Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 19:58, 01 Kwi 2012 Powrót do góry

no nawet ujdzie, ale Tomuś nie obawiaj się, znajdziemy na ciebie sposób Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin